פיתוחי מנהלים

לכל דרג ניהולי צרכים ייחודיים המאפיינים את שלבי הניהול והתפקיד. פיתוחי מנהלים הן הכשרות ממוקדות לעמיתים מאותו דרג ניהולי .

במפגשים אלו מעלים דילמות מחיי הארגון ומשכללים יכולות הנהגה, הובלה והשפעה ניהולית וארגונית בליווי הנחייה מקצועית.

מטרות העל של ההכשרה הינן העצמה והתפתחות אישית ומקצועית.

תפיסת עולמי היא כי  פיתוחי מנהלים לעולם לא יוגשו כסדנאות מדף.

תכני ההכשרות, מספר המופעים ואורכם נבנים בהתאם לצרכי ויכולות הארגון הספציפי ,

זאת כדי למצות את התועלת ולהעניק ערך ביצועי למשתתפים.

פיתוח המנהלים מותאם לדרג הקבוצה- עתודה ניהולית, מנהלים בתחילת דרכם, מנהלי ביניים, מנהלים בכירים והנהלה.

ההכשרה הבסיסית עוסקת במעגלי הניהול השונים: המנהל, הסביבה הניהולית  והסביבה הארגונית.

המנהל – מנהיגות, מודעות אישית וניהולית, תחושת מסוגלות, תפיסת תפקיד, יעדים אישיים.

כפיפים ישירים – סמכות, הנעה, משוב חניכה, שימור.

הצוות – בנייה ופיתוח צוות ,הנעת צוות, ניהול משימות, ניהול ישיבות.

ממשקים – איתור ממשקי מפתח והדרך לתקשורת מקדמת.

ניהול 360 – מושג האחריות והאקטיביות להשגת המטרות.

פיתוח מנהלים אפקטיבי

כהכנה להכשרה, נאספות מהמנהלים דילמות וסוגיות עכשוויות. זהו הצעד הראשון להצלחה, מתעוררת מעורבות אישית והצבת יעדים ללמידה.

בנוסף מגדירה הנהלת הארגון את ציפיותיה מהדרג הניהולי הספציפי.  במהלך ההכשרה נפתחים הנושאים שהוכנו מראש ומועלים לדיון.

מלבד התכנים הנלמדים בקבוצה ולמידת העמיתים, ההכשרות מלווה בייעוצים אישיים להטמעת החומרים בעבודת המנהל היומיומיות

תוך ווידוא  יישום הנלמד.

המנהל מעלה דילמות האישיות אך ורק לו, מנתח את סגנונו הייחודי ומקבל מענה ממוקד לצרכיו בהתאם לכלים שנלמדו בקבוצה.

בחלק מההכשרות משובצים חומרים ליבתיים מקצועיים המועברים ע"י אנשי מפתח בארגון לשם יישור קו רוחבי.

הרווחים המעשיים מהכשרת הפיתוח הניהולי

חידוד התבוננות מערכתית

פיתוח זווית הראייה של המנהלים ברמה האישית והארגונית, הכרת דילמות ניהוליות,

למידת ניהול ממשקי עבודה מורכבים והתרת קונפליקטים.

רכישת כלים ניהוליים פרקטיים

פיתוח מיומנויות ניהול ומיומנויות בין אישיות, תכנון משימות והצבת יעדים בניית לו"ז חכם ואקטיבי,

שכלול הנהגה, אסרטיביות וגמישות לשינויים, תוך תרגול סימולציות מהיומיום.

חיזוק תקשורת ,שותפות ותחושת שייכות

ניתוח ותרגול שיתופי פעולה המותאמים לאתגרי הארגון,

תיאום בין ממשקים, ניהול מו"מ פנים ארגוני ומו"מ מול ספקים ולקוחות.

ניהול הון אנושי

שימור עובדים פרודוקטיביים, יוזמים ומקדמים.

התאמת סגנון הניהול לעובדים השונים, מיומנויות שכנוע והשפעה .

טיפול בהתנגדויות בחכמה ורגישות.

שיפור השירות

דגש על שירות ידידותי ,יוזם וחיובי המקדם תהליכים בתוך הארגון ומושך לקוחות

יצירת קבוצת עמיתים

אחרי למידה משותפת תהפכו בטבעיות לקבוצת עמיתים. ההדדיות והלכידות יהוו  חלק מההווי הקבוצתי וישפיעו על האינטראקציה בתוך הארגון

ובכך יסייעו בחיזוק ממשקי עבודה זמן רב לאחר הקורס- אלו יוטמעו כחלק משגרות הניהול היומיומיות .

חשוב לא פחות ואף יותר- הנאה 

יציאה מהשגרה תוך השתתפות בחוויה מעצימה.